رئال قهرمان لاليگا، بارسلونا قهرمان اروپا و حذفيروزنامه‌ي طرفدار رئال مادريد پيش‌بيني کرد، سپيدپوشان

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2639
بازدید کل : 92279
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 2639
:: بازدید سال : 4537
:: بازدید کلی : 92279

RSS

Powered By
loxblog.Com

روزنامه‌ي طرفدار رئال مادريد پيش‌بيني کرد، سپيدپوشان پايتخت قهرماني در لاليگا را به دست خواهند آورد؛ البته در سوي مقابل شانس بارسلونا براي قهرماني در اروپا و جام حذفي را بيشتر دانسته است.


   روزنامه‌ي مارکا با انتشار گزارشي از عملکرد تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد در سالي که رو به پايان است، به پيش‌بيني وضعيت دو تيم در پايان فصل پرداخت؛ جام قهرماني در لاليگا را به مورينيو و شاگردانش داد و ليگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ري را هم از آن بارسلونا دانست.


در گزارش روزنامه‌ي مارکا آمده است: عملکرد بي‌نظير تيم فوتبال رئال مادريد البته پيش از بازي ال کلاسيکو چيزي بود که توجه همه را جلب کرد. اين نمايش خيره کننده باعث ايجاد تصويري از رئال مادريد شد که همگان اين تيم را قهرمان بدانند. غير از بازي مقابل بارسلونا، ده پيروزي پياپي براي رئالي‌ها به دست آمد و تيم‌هاي قدرتمندي مانند والنسيا و سويا شکست‌هاي سنگيني را پذيرفتند. درباره‌ي آقاي گلي هم به نظر مي‌رسد کريستيانو رونالدو وضعيت بهتري نسبت به جدي‌ترين رقيبش مسي داشته باشد.


درباره‌ي قهرماني در جام حذفي به نظر مي‌رسد شانس بارسلونا بيشتر باشد. شانس قهرماني بارسلونا در اين جام يک به 2.5 تخمين زده شده است. جدي ترين رقيب بارسلونا در اين جام رئال مادريد است که شانس قهرماني يک به 3.5 دارد. تيم‌هاي آتلتيکو بيلبائو (يک به10)، والنسيا (يک به11)، اسپانيول (يک به17) و سويا (يک به 19) در رده‌هاي بعدي قرار دارند.


در ليگ قهرمانان اروپا هم کارشناسان به شانس بيشتر بارسلونا اذعان دارند. شانس قهرماني بارسلونا يک به 2.6 تخمين زده شده است و اين به اين معني است که تيم کاتالاني براي رسيدن به پنجمين قهرماني شانس بيشتري دارد. بعد از بارسلونا نزديک‌ترين تعقيب کننده رئال مادريد است که شانسي معادل يک به 3.5 دارد. يعني در ليگ قهرمانان اروپا دو غول اسپانيا بيشتر از ساير تيم‌هاي اروپايي براي فتح جام شانس دارند. بايرن مونيخ که ميزبان ديدار پاياني خواهد بود شانس قهرماني يک به شش دارد. چلسي تحت هدايت وياس بواس هم شانسي معادل يک به 11 خواهد بود. ميلان و آرسنال هم شانسي برابر معادل يک به 21 دارند.


درباره‌ي آقاي گل ليگ قهرمانان اروپا هم مسي بي‌ترديد شانس اول است. شش گلي که مسي در مرحله‌ي گروهي به ثمر رسانده باعث شده تا شانس آقاي گلي او يک به 1.66 درنظر گرفته شود. ماريو گوتسه که او هم شش گل به ثمر رسانده شانسي برابر يک به 4.33 دارد.

 
 




|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: